Stanislava je velmi dobrá učitelka. Líbí se mi přístup učitelky k výuce. Používá velmi srozumitelné tabulky. Pochopila jsem jak se rozlišuje v použití (mám ráda/líbí se mi/chutná mi/mám chuť na/ráda+sloveso). Dozvěděla jsem se s ní hodně nových výrazu. A taky hodně slov, které v ruštině znamenají něco jiného (čerstvý-свежий, okoralý-черствый). Byli to velmi zájimavé a zábavné hodiny.
Stanislava je velmi dobrá učitelka. Líbí se mi přístup učitelky k výuce. Používá velmi srozumitelné tabulky. Pochopila jsem jak se rozlišuje v použití (mám ráda/líbí se mi/chutná mi/mám chuť na/ráda+sloveso). Dozvěděla jsem se s ní hodně nových výrazu. A taky hodně slov, které v ruštině znamenají něco jiného (čerstvý-свежий, okoralý-черствый). Byli to velmi zájimavé a zábavné hodiny.
Stanislava pro zlepšení řeči, hodně se mnou mluvila, psal jsem texty o sobě/rodině/bydlení/cestování/denním režimu/Praze/jídle, poslouchali jsme nahrávky, dívali jsme se na videa, četli jsme zajímavé texty (hlavně mě zaujal text o domě U Zlaté studny).
Stanislava dává jako součásti hodiny krátká pravidla (jako například psaní sloves v záporné formě (s použitím ne), čárky v přídavných jménech, budoucí čas – nedokonavý vi sloves, pravidlo mě/mně). Pomocí těchto malých gramatických pravidel už se čeština nezdála tak těžká.
Stanislava vysvětlovala gramatiku pomocí tabulek. Skloňování vysvětlovala pomocí tabulek, kde bylo nejenom skloňování podstatných jmen, ale hned všech slovních druhů, které se skloňují. Díky tomu, jsem se naučil sestavovat celé věty v různých pádech. Velmi dobrá učitelka.
Stanislava je vynikající učitelka českého jazyka, má dokonce svou vlastní metodiku. Zdálo by se, že v češtině je spousta pádů, a tato skutečnost děsí každého až do šílenství, ale ukázalo se to! Je to jednoduché! Hlavní je pochopit princip a logiku! Realita je jedna, jen jazyky, kterými lidé mluví, se liší! A jak tomu porozumět a dokonce si to dát do hlavy – vysvětlí Stanislava!